spendeeeirbyxorna

Ja jävlar också !
Idag har Jocke fått lön och jag får imorrn. Vi har nyss kommit hem från Strömpilen. Jag fick sms tidigare idag att Vero Moda har Rea...5 plagg för 200 kr. Självklart var jag ju tvungen att fara dit, men som vanligt hittade jag ingenting! Eller en paljettkjol men den var de ju inge rea på. Har så jäkla svårt att hitta kläder som inte är av bra märke. Jaja...Sen efter det var vi ju tvungen på Hemtex. Där shoppade vi lös som bara den, kuddar, 2 ljusgrejer, en större ljusgrej, satinbäddset med mera. Så nu känns det bra :) Efter hemtex blev det storhandling på Ica Maxi. Fan va kung att Icakortet fyller 20 år i år. De ha grymma priser nu :) sånt gillar vi!
nu ska jag käka lite pastejmackor med saltgurka och dricka granatäppeljuice till! MMMMMmums.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0