snart helg

egentligen skulle jag göra helg idag, men tog på mig lite extrajobb imorrn för att få upp timbanken så jag kan vara ledig på söndag förmiddag...det blir ju nämligen lite fest på lördag. ulrica har ju fyllt 26 år så då ska vi till henne på öst på stan. hoppas det blir utgång på coverclub också ;)
Imorgon däremot så styr vi kosan några mil söderut till jockes föräldrar i lögdeå. stannar där till på lördag, blir nice!

åh jag längtar som fan till den 26e. decembers hårda arbete under jul och nyår visar sig på lönen! då ska jag shoppaaa! ifs kan jag ju göra det nu också, men att få lön...då känner man sig rik :)
kung i baren.

jaja nu ska jag sova en stund innan jocke kommer hem

hejs

Kommentarer
Postat av: sofia

när blir det Pite nästa gång då? Jag och Marika har tänkt fara och hälsa på Frida i Umeå nån helg snart.. blir kanske i februari :)

2010-01-21 @ 17:02:23
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Therese

Tjenis! :) Ser att du kommer till Piteå i februari, ROLIGT! Ska vi kanske hooka upp då och kanske byta bloggdesign åt dig då? :) Lär nog inte hinna till Umeå nå innan januari är slut.. blev ju arbetslös för en vecka sen...ursch.. inte kul.. men.. den som lever får se ;D

2010-01-22 @ 10:45:15
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0