look at the time

jag gick och la mig runt 23 tiden igår och NU är jag vaken. svettig som en bastubadande karl och illamående as hell sitter jag nu här framför datorn. feber-il? sen nyser jag och snorar hela tiden också. bara så ni vet...
jag gillar inte dethär, jag gillar det inte alls. jag vill ju sova men jag kan inte när jag mår illa. suck...
men mitt nya år brukar ju alltid börja såhär. förra året låg jag och huttrade efter nyår med 39,5 graders feber, och året före det var de vinterkräksjukan. så jag håller på traditionen kan man säga...

INLÄGG från förra året:
31 december 2008:

febern

slog ner som en blixt från klar himmel. helvete också! har ont i halsen och har hög feber. det värker i hela kroppen och känns som växtvärk gånger 100. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! fan va less...
jag som ska jobba imorrn och tjäna storkovan...bläää

nu ska jag ta en ipren sen ska jag sova.

gonatt

huvudvärk, feber...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj


1 januari 2009
:

worst night ever

shit alltså. inatt såg jag ljuset i tunneln...jag har nog aldrig varit så dålig i hela mitt liv. feberfrossa utan dess like och ont i hela kroppen. tänkte att nu fan dör jag...haha...men här sitter jag iaf :) en slagen människa med ont i hela kroppen efter nattens feberyra. jag snackar ju såklart inte om fylla, utan 40 graders feber. jag trodde att magsjuka var det värsta som fanns, men icket....jaja jag mår iaf LITE bättre nu, men jag kunde ändå inte fara och jobba idag. BORING med karensdag.

jaja nu ska jag lägga mig o slöa i soffan.

vihörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0