ingenting

nu ska jag prova skriva om allt möjligt. jag behöver inget sammanhang.
jag har druckit 2 glas VITT vin och jag är mer pratglad än vanligt.
det jag kan säga är att jag vill på cover. jag vill även se robinson. sen vill jag ha snus också. men bara segarslena kan komma från restaurangen så jag får lite sällskap. skickade sms me ankan nyss och hon tyckte jag borde dra på cover så vi kan daaaaaaaaaaaaansha on the dancefloor. de tycker jag lät somen bra ide. oavsett om alla andra ska på alla star idag så sticker jag fan ändå på coverclub. känner för att sjunga lite karaoke. inte för att jaf är särskilt bra men ändå. jag sjunger som en j'vla skata. men utstrålningen finn sju där så jag är ändå bäst fuck the rest. men på tal om annat så är jag naaalta hungrig. eller jag skoja bara. jag är d'remot irriterad på att lillbäbis är sjuk me hosta. kan han aldrig få ha de bra.
sitter och lyssnar på takida nu. måste säga att "dom var bättre förr" förihelvete. dom sjunger ju som i en jä'vla skit nu. jaja. orka lägga tid där. men däremot mina rammstein. ASCHE zu ASCHE säger jag bara. jag är hur jäbla party som helst. ojojoj.
vad säger vi om haiti då? jag stackaras jävlar. tacka fanför man bor i sverige och slipper sån jävla skitkatastrof. jag har då sjänkt 70spänn...vad har du skänkt? påminner om tsunamin...och sen när min kompis hanna blev MÖRDAD i thailand. fyfan. bara för att hon skulle fara ut ovh springa på morgonen. och sen undrade hennes kompis vars hon var...och hittade henne sen på stranden knivhuggen...fyfan...jag minns fortfarande chocken när jag såg hennes dödsannons i tidningen. höll på att sätta kaffet i halsen.
rött vin är fan hundra gånger godare än vitt. ändå dricker jag vitt bara för att man vill slippa blåbärsläppatr..hur jävla irri är det. hihi. jag vill ha snus. även vill jag på H&H och shoppa kläder imorrn. har dock jävla snygga kläder redan. tacka för den rosa klänningen jag har nu. den ska jag inte ha på mig i kväll dock. det blir en blå. men kl'nningen som jag har på mig nu är snygg som fan. ojoj...
fyfan va mycket skit jag snackar nu.

en grej till som är åt helvete är alla kristna. vem fan tror på gud eller nån annan j'böa makt? tackavet jag vetenskapen. okej alla kristna är inte åt helvete. men jag menar hur fan tänker ni? och hur fan tänker jehova? tror fan mer på satanismen än nå jävla paradis...ojoj
gud vad jag surrar massa strunt. men så äre. förresten ni som inter lyssnar på hårdrock? va fan tänker ni med? hur fan kan ni lyssna på sean paul och jävla skit. nui t'nker jag såklart på krogen. coverclub är ju de enda vetiga stället att gå till. fyfan tacka för att dom spelar hårdrock.hårdrock är fan musik .de kan man då inte säga me hip hop då dom bara sjunger "let me fuck your ass while you suck my cock"...hahah...helt jävla ologiskt...jaja.
jaja nu vill jag att jocke ska komma hem så man kan fara på fest.
synd jag missar farsans fest den 20. men då ser jag jugh rammstein. men de vore änd¨å kul att träffa alla samesläkt och de från nooooorge. norske gutt..

ja...tacka vet jag blondiner. håller med anna anka om att alla andra är fula!! haha. ne jag skoja. ahmen fyfan,
bäst förµig att lägga ner nu

hejsvejs.
hoppas ni orka läsa allt skitsnack...

tjoho

Kommentarer
Postat av: viktor

ja lilla gumman jag måste säga att jag tyker du har helt fel om hip hop ok vssa snackar en massa skit men om du tar beyonce så kan du inte säga att hon snackar om kukar och så finns det så många olika artister som itne snackar en massa skit så du måste vara lite mer OPEN MINDED, hallå lr ??!!

Jajajaaaaaa love ya än då fast du är som fast på hård rock !

2010-01-31 @ 03:16:23
Postat av: Elin

Hahaha! Men tack för gårdagen;) Vi ses ju snart, kram!!

2010-01-31 @ 08:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0