gårdagen...

Förkyld och jävlig drog jag på pingelpartyt ändå hemma hos Rosita! Det var mycket trevligt som vanligt :) kul att se hennes och Olovs nya lya.
Sen när dom drog ut bad jag Jocke hämta upp mig utanför TC. Jag var fortfarande taggad på att göra NÅNTING eftersom jag varit hemma så mycket den senaste tiden. Så jag ringde till Egge och hörde va han gjorde. Vi bestämde att jag och jocke skulle komma förbi och kolla in hans nya lägga. Där var det också en liten fest, han och "nator" (haha) drack lite öl. då blev jag peppad på att hänga me ut, sagt och gjort. vi hamnade på Pipes där vi mötte upp viktor. jäkla trevligt att bara sitta och surra :)
var väl hemma runt 03.30 inatt och jag kan säga att min förkylning inte blev nå bättre av denna kväll...

nu sitter jag här hemma, förkyld och har paltschwimen. ska se New Moon nu med jocke.

bilder från igår finns på www.gulan.pixbox.se

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0