Speechless

Jag säger som Lady Gaga: You left me speechless!
Fyfan vilken helg alltså!!!
Jag måste börja med att säga att Rammstein var tamefan de bästa jag sett i hela mitt liv. Vilken konsert alltså! Något utöver de vanliga. Showmässigt var det bättre än Metallica :) Dom sparade verkligen inte på nånting. De var allt från smällare, raketer, eld, cool rekvisita på scen, konfetti till en snopp som sprutade ut skum! LOVE IT! Det går nästan inte att beskriva i ord hur jäkla bra dom var! Vilken publik också! shit shit shit. Tyvär är min kamera sämst men några bra bilder lyckades jag ta. Varje nummer var unikt :) Sen att galningen på keyboard showade på som en tok gjorde ju inte saken sämre, att han vågade åka gummibåt över publikhavet ;)
Helt mållös! Jag skrattade mig genom hela konserten bara för att de var så BRA! Tyngre band än Rammstein hittar man inte! Vilken röst och vilken musik live...ojoj!
Man har inte upplevt hårdrock förrän man sett Rammstein!

Annars har helgen varit underbar trots de förjävliga vädret. Ids fan inte fara till Sthlm på vintern nåmer om de ska vara sådär jävla kallt!
På fredagen shoppade vi litegrann på dagen och sen på kvällen drog vi till Hard Rock cafe för att se hockeymatchen + träffa Elin och Erik. Det var riktigt skoj där och ännu bättre blev de ju när Sverige spöade Vitryssland :)
Lördagen bestod också av shopping. Jag skulle ju hitta MIST affären som ligger på Frejgatan men de var ett helvete att hitta dit måste jag säga. Först tog vi tunnelbanan till Odenplan och sen gick vi omkring i ca 45 minuter och letade i kylan. Trodde fan jag skulle förfrysa benen. Sen när vi äntligen kom fram till MIST ja då vare ju såklart STÄNGT! Gaaah! Inget smink för mig alltså :/ Så då hade man strosat runt i de hemska vädret alldeles i onödan. Sen efter denna upptäckt for jag och Jocke tillbaka till Sergel för att sen käka kinamat på en restaurang nära hotellet:) Mätta och belåtna drog vi upp till hotellet för att börja piffandet för Rammsteinkonserten. En grej jag glömde nämna tidigare är ju att förbandet var ju också grymt bra! Combichrist heter dom :) Hård musik det också! yeha.

jaja nu ids jag inte skriva nått mer. kom nyligen hem och ska börja packa upp lite grejer nu.
bilder lägger jag upp sen på www.gulan.pixbox.se

adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0