okej nu har jag lugnat ner mig...

Nu har det faktiskt sjunkit in att vi KÖPT en lägenhet :)
Den är här på Väst på stan, bara rakt över vägen...vi går från 12 C till 13 A :) haha. blev inte en lång flytt men älskar man området så gör man! Iaf så blir det en 3a på 77 kvm + ett gigantiskt förråd i källaren. Idag trängs jag och Jocke i en 2a på 58 kvm UTAN förråd..så de blir stor omställning. Vi får flytta in den 14 maj, men vi ska ha kvar denna lägga till sista maj. Detta för att det ska bli storrenovering i nyläggan, med nya golv, tapeter och kök. + att en vägg ska rivas, så det blir mkt arbete! LYCKLIG är jag iaf!

Vi har nyss kommit hem från Lögdeå. Vi for ju dit igår och umgicks med jockes föräldrar + nicke.
Igår blev det finmiddag med champagne och tv-tittande. Idag har jag sminkat Jockes mamma som skulle på fest + ett självskrivet besök på Häggströms modehus. Jag shoppade lös! 4 kavajer, 1 jacka, 4 tröjor och en present till pappa. Så nu ska jag fan inte shoppa nått mer förrän vi kommit in i läggan. Nu ska det sparas!!
Ikväll blir det lugna gatan. Jag jobbar imorrn så det blir att se Melodifestivalen, sen gonatt för mig.
Nu ska jag packa upp lite grejer sen mysa me jocke.

hejs

dagens inköp:


3 stora påsar med kläder :)


T-shirt från Filippa K, Skjorta från Turnover, Kofta från Gianini, Tröja från BZR


Kavaj 1 från Inwear, 2 från Mexx, 3 från GANT, 4 från Basci Kello, jacka från Wesc


Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Grattis till lägenhetsköpet :) Så riktigt! :)

2010-02-06 @ 19:47:24
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0