nedräkning...

På fredag sticker jag och Jocke till sthlm för att se Rammstein på lördag :) kan inte fatta att dagen D äntligen snart är här. ska bli så jävla cooooolt! sen att sova på Sergel Plaza + hotellfrukost, shoppa på MIST, smink och perukmakarn samt min älskade SOUKgalleria är ju inte heller helt fel :) ska bli kul att träffa erik och elin också.
vi far härifrån på fredagmorgon och åker hem på söndageftermiddag. så de blir nice :)

För tillfället sitter jag och sörplar på dagens första kaffekopp. har precis kommit hem från jobb på hemtjänsten och ska snart iväg igen, fast på mitt vanliga jobb då. 13.00-20.30 ser turen ut idag :/

jaja ska dona på nu lite innan jag far.

hejs

Kommentarer
Postat av: elin

Heej=) Ja, snart kommer ni ju! Gud vad roligt det ska bli=) Längtar redan hehe!

2010-02-16 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0