hjärtskärande

Idag har jag sagt upp min älskade lägenhet. Jag är fan i sorg. Det känns hemskt, nästan som att göra slut när jag ringde hyresvärden. Min älskade bostad, min "singellägenhet", min första egna lägga där jag bott själv. Usch. Det var värre att säga upp den än vad jag trott. Har aldrig i mitt liv känt mig så hemma som här. Min älskade balkong, mitt älskade snedtak, min älskade kostiga vägg i sovrummet. aj aj!

Visst är jag överlycklig över flytten, men jag känner att jag måste tillägna några rader till lägenheten där jag haft den roligaste tiden i mitt liv. Sista maj nu när vi flyttar har jag faktiskt bott här i 3 år :) Emma finns i väggarna.

Ja herregud. Jag kommer grina när jag städar ut den sen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hello. Förstår om det är hjärtskärande att säga upp sin favvolägga. Jag hade samma feeling av lägenheterna jag hade på källbo. Men tänk positivt, du flyttar till en STÖRRE lgh, skönt! :)



Angående lördagen ska det nog inte vara omöjligt att dra en liten fest, hade faktiskt tänkt att vi skulle göra det. Dock så är jag i Luleå till 8 på kvällen ungefär, så jag vet inte hur trött jag kommer att vara. Men förhoppningsvis är jag redo för lite party! Ska du till någon speciell på lördag eller? :D

2010-02-08 @ 20:37:08
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Sounds great! :) Jo vi får höras närmare. Larsson är också på, som du kanske redan vet. :)

2010-02-08 @ 21:58:14
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Sen kanske jag ska tillägga att ingenting är spikat ännu, förhoppningsvis ska jag orka lite partaj! Men som sagt så får vi höras närmare och se vad som händer och sker ;D

2010-02-09 @ 00:10:59
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0