Frispråkarn

Nu ska jag vara lite frispråkig.

fyfan. Jag har nästan tappat orden. Jag har plågats under 3 minuter som den coola (läs ICKET) frispråkarn sjöng om att han var Singel. Hahah..jag vet inte vad man ska säga. svensk hiphop...jag vill bara dö. det borde vara olagligt att visa sånt på TV...iaf på Melodifestivalen.
Det värsta är att dendär låten kommer spelas tungt på klubbar som Allstars och Corona...
usch usch usch. jag är illamående.
nu fick han ju ifs som han ville. uppmärksamhet! kanske därför han var med för att provocera hela sverige med denna usla låt? uääää

nu ska jag lyssna på sveriges mest överskattade, salem al fakir. inte mkt bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0