direktrapport

Promenad, väst på stan...då kan allt hända :)

Jag och Sigge gick som vanligt ut på en promenad när jag slutat jobba. Vi tog den vanliga svängen, förbi tennisplan, in bland husen! Mitt i allt lugn började det tjuta och tuta och sen dök ett flertal polisbilar upp, 2 brandbilar, en bil från VK och en från VF. Jag och Sigge tittade på varandra och tänkte WTF!
Ut ur bilarna hoppade brandmän och poliser ut...och jag började tänka: M M Mmm :) haha. många snyggingar i uniform på samma ställe, inte helt fel. Ögongodis! Men iaf så frågade jag en av snubbarna vad allt handlade om. Tydligen hade någon sett rök i en lägenhet, men det visade sig att det inte var någon fara! tur det iaf.

Jaja...som sagt har jag nyligen kommit hem från jobbet.
ska käka lite, se VBÅ och leka med siiiigis.

adios


http://www.vk.se/Article.jsp?article=328526

Kommentarer
Postat av: Egon

Gjorde sigge sig stridsklar när det blev halligalli?

2010-02-07 @ 19:21:30
Postat av: emma

jodu han var tuffejim på bakbenen :)

2010-02-08 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0