Irritationsmoment

1. "Proffessionell hårvård till ett tillgängligt pris!" Men hallå? Så jävla irriterande produkter, så irriterande reklamer. Frank P, Wella, Syoss eller vade nu heter, tresemmé osv. Vilket skämt. Det verkar verkligen vara de senaste inom hårvärlden. Inte för att jag tror ett piss på vad som säger. och Wella som både har budget och dyrare märken...att dom har hamnat i detta klister nu också? skrattretande...snacka om att negativt marknadsföra deras många andra produkter. nee usch....

2. Reklam nuförtiden. På en timmes program är de reklam nästan hälften av tiden. För min del blir jag bara MER irriterad på varorna och i trots vägrar köpa dessa saker som spelas HELA tiden...för att inte tala om tv-kanalerna. tv4 bojkottas ganska rejält hemma hos mig. tacka vet jag tv4play tv3play osv...

då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0