Friscomål

Huvva. Har nyss ätit ett friscomål från Max och jag känner mig fan illamående. är less på hamburgare! sundare liv start imorrn? jo kanske... ;)
funderar även på vad jag ska göra för min friskvårdscheck. de är dags att nyttja den innan den går ut. kanske ska jag börja styrketräna igen rentutav? minns ju sist då jag hade ett årskort på tenton marieberg. jag var där 1 gång. slöseri med cash vare då. men jag kanske provar igen. tenton city it is! finns dock ingen gruppträning där, men de skiter jag i. har alltid varit en kroppsbyggare istället ;) älskar att styrketräna. att folk tycker det är så himla tråkigt fattar jag inte..

jaja. inatt och imorrn natt så väntar jobb. har även jobbat natten som var. känner mig lite slö. man får nästan en bakiskänsla av att jobba natt. vi har ju blivit bjuden på julfika hos peter & jennie ikväll men jag måste avstå. behöver sömn om denna natt kommer bli som den förra. satt inte stilla en enda sekund nästan. okej nu blev det många ord NATT i detta inlägg. min svenskalärare hade blivit förbannad och skrivit IG på detta inlägg pga upprepningar. blablabla. nu svamlar jag.
dags för en powernap.

smackebonk


Kommentarer
Postat av: sofia

tycker väl inte att gymträning är tråkigt..

men gruppträning är Roligt medan gymträning är skönt.. inte speciellt Kul.

:)

2010-12-15 @ 22:55:51
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0