bästa julklapparna ever...

1. Min pappa är frisk. Ingenting kan någonsin mäta sig med detta. DET kommer alltid vara den bästa julklappen någonsin.

Men för att tala om mindre "viktiga" julklappar så fick jag mycket bra grejer idag :)
Av Jocke fick jag ett bidrag till en ny telefon, Ozzy Osbournes bok, Nikon D5000 for dummies bok, photoshop bok, ett presentkort på Face ögonfransböjning och en tamagotshi. haha :) TACK älskling/galning! ;)

Sen har jag fått mer pengar, en perkulator, en magtränare (tack ska du ha brorsan :) ), teckningar, en ring, bakningssticka, halsband och foton på systerdöttrarna.
Tidigare i helgen fick jag också pengar, en snygg skärbräda, ljusgrej till fönstret och en bok av Marian Keys!

Har ätit som en jävla gris idag. fortsätter jag såhär kommer jag att slå rekord i vikt. skit i det! får ta tag i de efter nyår. ska ju köpa träningskort ;)

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP!
Slutligen vill jag säga att denna julafton har varit underbar :) 4 år sen sist jag firade med familjen..

god jul. imorrn blir det party!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0