aloha

Jaa jag vet. Jag har varit lite slö med bloggen några dagar nu!
Vad har hänt sen sist?
I fredags var det julfest med jobbet. Vi åt julbord på Balder och efter det gick vi på Lottas och drack några drinkar. Det blev en tidigt kväll vilket kändes skönt, inte minst dagen efter ;)
På lördagen drog vi till Lögdeå för att ha lilla julafton med Jockes föräldrar. Fick många fina presenter!! For även och tittade på Tomten som gömt sig i Lögdeås skogar ;) Sött med alla barnen som kom dit med låååånga önskelistor och önskade sig saker av honom.
Söndagen bestod av shopping på Häggströms sen hem till Umeå igen för att jobba kväll.
Igår var det också jobb...likaså idag. Har hunnit med julklappshandling idag efter jobbet också.
Imorrn jobbar jag 12.00 - 19.30 sen är jag ledig i 8!!!!! hela dagar :) fan va niiice! sticker till pite på torsdag för att fira jul. blir nog kvar en vecka. ser fram emot juldagen!! träffa melissa, lena, larsson, tuss osv... :) ska bli sjukt kul att träffa alla hemvändare som man inte sett på länge!

jaja sluttjatat nu.
här får ni lite bilder från i fredags:


Anette, jag och Marika hos Anette för lite fördrinkar :)


arb.kompisar


snygga Alice!


Emebeth som vann accesoartävlingen, jag


John, jag, Lili, Nena


finbesök


Rödluvan


Blev så överlycklig när Lottas hade Ooze



TOMTEN!!


Kommentarer
Postat av: Bloggläsare

Hej! Är själv grymt sugen på att beställa Revita Lash men tvekar då det ju är hyfsat dyrt. Har du börjat använda det och kan du tänka dig att recensera produkten på här på bloggen??? Jag brukar lita på dina "tips" när det gäller smink så jag vill gärna höra din åsikt. God Jul // Bloggläsare

2010-12-22 @ 12:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0