pepp!

okej nu börjar jag igen som jag alltid gör innan varje konsert jag ska se! NÖTA!
Just nu har jag bara Ozzy Osbourne i skallen :) Sitter och ser lite konserter på Youtube som är helt insain! Så jävla kung han är... :) däremot blir de ju inte samma galenskaper som tidigare, men rösten kommer att vara densamma.
Efter Ozzy är det bara Maiden & Mötley kvar som jag absolut MÅSTE se innan jag dör. men de kommer :) på tal om Iron Maiden. Får jag barn nångång så ska min unge heta Maiden, oavsett om de blir en kille eller tjej. då vet ni! ingen ide att sno min namnide, den är paxad ;) haha...
jaja...

nu ska jag måla fönsterkarmar i lillrummet. jippiii...
måste slita mig från datorn innan jag beställer nå mer kläder. har klickat hem litegrann från Nelly.com idag...

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0