Nöjd

Bara så ni vet så har jag lyckats gå ner alla kilon jag lagt på mig i sommar :) Har börjat träna lite också så jag är HELNÖJD med mig själv för tillfället! Då vet ni ;)

Har jobbat en kortkväll ikväll. Sen jobbar jag 07.30 - 13.30 imorrn och efter det är det KRÄFTSKIVA! Ska bli riktigt trevligt att träffa alla som jag inte sett på hela sommaren! Undra vad man ska ha på sig? Jag klurar på en marinblårandig klänning från Qued London...men jag får se :) alltid samma problem..

Förresten..borde jag spärras in om jag tar en taxi till jobbet imorrn? haha. är så jävla lat på morgonen och jag har ingen bil då Jocke är på personalfest i Nordmaling...den som lever får se! hade jocke vetat om mina funderingar hade jag fått stryk. och alla ni andra som klagar på min lathet kan ju starta dendär facebookgruppen som ni tänkte tidigare...en "FåEMMAATTbörjaGÅTILLJOBBET"... Ne fyfan här skröt jag nyss om hur duktig jag var att jag gått ner mina kilon och börjat träna etc...kanske jag borde ta mina snygga ben ut på en morgonprommis imorrn ändå..
jaja den som lever får se.

nu ska jag käka lite middag (ja den blev sen idag)
och till Schiller om du läser min blogg! Be Tina ploppa ut ungen snart ;) jag tror fortfarande på en tjej... (om de nu inte var så att ni hade kollat upp att det var en kille och jag glömt bort att ni sagt det)..hehe :)

gonatt allihop!
tagga för imorrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0