Fan va less

Yes, jag var tvungen att dra tillbaka den gamla meningen som alltid användes när jag gick i klass 7-9: Fan va less! Det är precis vad jag är nu, på min FÖRKYLNING! IGEN!!!
Täppt näsa, ont i halsen och säkerligen feber eftersom de känns som jag har växtvärk i hela kroppen...
Det måste ha börjat igår när jag kom till Pite. Först var de så himla varmt ute hemma i Umeå. På vägen till pite hade vi AC:n i full gång. Sen när jag klev ur bilen igen när vi var framme så började jag toksvettas. Jag slutade aldrig svettas heller...utan gjorde det fan tills jag gick o la mig. Jag brukar aldrig svettas på detta vis. Sen vaknade jag i morse men vääääärldens förkylning. Jävla skit!!!

Däremot hade jag en mycket trevlig lördagskväll. Jag var på tjejfest hemma hos Carro. Det var jag, Larsson, Tuss, Carro, Frida och Charlotte. Utgången blev på härliga 1906! Träffade mkt folk jag inte sett på länge, bland annat Tjernlund! Niklas som är en av mina bästa barndomskompisar :) Riktigt rolig kväll! Hemgången blev dock tidig, runt 01. Orkade inte parta nå längre. Man är ju gammal ;) hehe...

Idag har jag inte gjort allt för många knop. Vilat nästan hela dagen, då jag inte ätit. Det blev blandsallad med currydressing till lunch och hemmagjord oxfilerulle till middag :) MMmmm! Efter middagen hann jag med en sväng till Hemmingsmark för att fira lilla Thea som fyllde 3 år igår. Så nu sitter jag här hos mors/fars och är helt proppmätt av allt fika & är helt slut efter att ha lekt med Sanna & Thea. Imorrn blir det Nolia om jag känner mig piggare och vädret är lite bättre...

Jaja nu ska jag se lite film med Jocke sen blir det sängen!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0