C´est terrible

Jag har bara 1 vecka kvar på min semester. Får nästan panik när jag tänker på det. Tiden har gått så himla fort alltså...
Planerna den närmsta tiden ser ut söjn: Pite imorrn eller på söndag beroende på om brudarna styrt upp nån fest imorrn ;) Sen blir det Nolia och vi far väl tillbaka till Umeå på tisdag eller onsdag. Sen ska de sista dagarna spenderas här i Umeå, har knappt varit hemma något. Eller förresten...vi har ju fått nycklar till Jockes brorsas stuga i Nordmaling så vi kanske blir där 1 natt eller 2. men nästa helg iaf blir att vara hemma här :)

Annars idag så ska jag bara vara hemma och slöa. Se 5 inspelade VBÅ avsnitt, inreda läggan med nya prylar och ikväll vetetusan vad det blir. det får tiden utvisa :) Får ju hem Sigge idag också så jag vill mysa med han!

yeppyepp. nu blir det VBÅ. wihiii

Förresten!
Jag har gått upp 2,5 kilo i sommar! Fyfan...så nästa projekt är att bli av med dessa. Men man börjar väl på måndag va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0