tillbaka till civilisationen

Då är man tillbaka från fjällen!
Bilens mätare visade att vi kört 90 mil sammanlagt. Räknar man med skotern också så blir det 100 mil! Något less på att färdas nu måste jag säga :) skönt att vara hemma i umeå!

Vi kom hem kring 19.00 igår och jag måste säga att duscha är det bästa jag vet! Vi har ju ingen dusch i stugan, inte heller någon el så man lever lite som en slusk när man är där. Men ack så härligt! Kändes trist att fara hem, hade lätt kunnat stanna där i en vecka till. Dagarna bestod av att äta, fiska, slöa, köra skoter och sola så jag ser ut som en tomat i ansiktet! de bästa sakerna som finns. dock fick jag bara upp 3 firrar, 2 rödingar och en harr. första gången jag fick en harr så det kändes kul :) jaja..

Idag slogs man däremot av verkligheten och fick stiga upp i ottan för att vara på jobbet 07. slutade kl 12 på hemtjänsten och ska snart tillbaka till mitt vanliga jobb 14.00-19.30. Är inte ledig förrän på tisdag nu...jippi...?

mm. nu ska jag göra mig iordning sen bär det av.
glad påsk!!

jag bjuder på lite bilder senare...

hejs



I´m bringing sexy back...yeah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0