kort update om helgen

Fredag: Var ledig och bara latade mig.
Lördag: Tuss och Malin kom hit. Vi gick på stan och shoppade i ungefär 5 h innan de var dags för dem att fara hem till Pite igen. RIKTIGT trevligt var det men lite besök :) definitivt inte sista gången! Sen på kvällen drog jag, Jocke och Sigge till Lögdeå för att hälsa på Jockes föräldrar. Där blev det grillning, surr och kortspel. Nice :)
Idag: Kom vi hem från Lögdeå efter att ha ätit middag kring 15.30. Väl hemma började vi packa grejer inför flytten. Jäklar vad saker man har alltså. Men nu är kartongerna slut så vi får fortsätta nån annan dag :)
Nu ikväll ska jag bara ta de lungt, se film och kanske läsa lite...

Lite bilder från helgen :



Tuss & Sigge hemma hos MIG!


Som sagt...de blev ju lite shopping ;)


Samma för Malin :)


Familjen Tajkon in action.


SötSigge på sin favoritplats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0