Jobbarhelgen avklarad

Min första lediga dag idag sen i onsdags :) känns skönt.
dock har jag blivit så innihelvetes förkyld. kan inte jobba extra imorrn heller utan måste vila upp mig så jag inte får någon mer karensdag. jobbar kväll på torsdag och vill verkligen inte vara sjuk då...

idag har jag och sigge slöat som bara den. sigge gav mig sovmorgon och första promenaden blev 11.30. jag tror han känner på sig att mamsen inte är pigg så han låter mig sova. min kloka bäbis :)

nu ska jag se lite cougar town och slöa på värmedynan.

adios


by the way: besöksrekord igår på min blogg! kul att ni är så många som läser trots min dåliga uppdatering :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, vi är inte dom enda som fått taket trasigt denna vinter. Grymt tur att ingen skadades.

Idag blir det att riva skiten! :)



En polare sa till mig att: "det blir ju perfekt till vårsolen, inget tak men vindskydd" hahaha, sant så sant. Känns skönt att man ändå kan "skämta" litegrann om det nu, det kunde vi INTE göra i fredags.

2010-04-06 @ 14:11:45
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0