Jag längtar till helgen!

För det första så är jag ledig fredag, lördag, söndag och för de andra så har jag roliga planer :) På fredag ska jag nog över till Veronika och umgås me henne. Sen på lördag kommer Tuss, Malin Å och kanske Malin L. Dom ska bara stanna över dagen men ÄNTLIGEN! Att Tuss dyker upp nu när jag bott här i snart 5 år verkligen på tiden och så lovely :) Så det blir nog en heldag på stan med shopping och maaat! Ska bli riktigt trevligt. Sen på lördagkväll sticker jag och Jocke till Lögdeå för att umgås me Jockes föräldrar! Nice nice..

jaja nu ska jag se Brothers & Sister och Gossip Girl.

hejs




Tuss, Larsson, jag


Kommentarer
Postat av: Therese

Gräslig bild på mig får jag väl börja med att säga. sen... ÄNTLIGEN kommer jag! Kommer bli grymt trevligt må jag säga! :-D

2010-04-13 @ 20:34:01
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0