halv 8 var vi tärda

halv 9 var det fest.
jag och jocke hade bara tänkt slöa idag, men sen så ringde veronika och bjöd oss på ferre. OH YES! vi drog hem till dom och partade sen fick jag min vilja igenom och vi drog på coverclub.
fick ju träffa Ean Haugland från Europe som var DJ där. riktigt trevlig prick. dock första gången när jag skulle önska en låt, gick jag upp på scenen sen såg jag inte högtalaren och SMACK ramlade jag på scen baklänges. fick hela min emmadrink i håret och på kläderna. men likförbannat önskade jag 2 låtar...sad but true och soulweeper 2. yeha...
ändå underbaraste kvällen på länge. jag älskar coverclub.




Veronika & jag



Ian


Jocke och Veronika


Ian & jag


Jocke & Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0