vilken underbaaaaar kväll!

jag älskar alla männsikor idag!

fan va roligt jag haft ikväll. först middag hos svedin, goood currykycklinggryta + viiiiin! sen satt vi där ett tag...det var jag, jocke, micke, hans syrra, mickes 2 söner. sen kom jockes bröder björn och nicke + maria förbi där. vi pratade och hade det bäst! sen dróg vi till oss, där blev de ännu mer dricka + LIPS. jag spöade micke my the way ;) haha. sen när de närmade sig utgångstid drog vi till stan och gick ut på Olles för att pinka. men de slutade me att vi stannade där för jag träffade roz + olov och massa andra LOVELY peolple. fan va roligt jag haft ikväll! oslagbar kväll. kom hem för typ 10 minuter sen efter att åkt svarttaxi med roz+ olov. nuhar jag och jocke käkat maat från max...mmmmm va gott.
snart blir de ssängdags...

adoiosaaahhhh hgonattt

paparazzi me lady gaga...love it

Kommentarer
Postat av: maria

haha jo :) Jag undrade bara om cover hade hunnit öppna :P orkade inte att kolla upp det så det blev först käk, sen en snabbis in på pc, sen blev det rex och avslutningsvis puben mitt emot all stars :P dyyr nota! :)

2009-09-20 @ 15:39:53
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/
Postat av: BREEZY

JAG LOTTAR UT EN TANDBLEKNING!

kolla inlägget i min blogg :)

2009-09-20 @ 16:14:26
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0