turistattraktion?

Idag har jag fått agera modell.
Var nyss ute och gick vid älven med Sigge. Jag stötte på en mamma och hennes dotter, från ett annat land, vet inte vilket dock. Dom försökte på knacklig engelska att tala om att jag var "pretttiiee" som dom uttalade det och "fåtooo" vilket betydde att dom ville ta kort på mig. så jag poserade först tillsammans med dottern och sen med mamman :) jag måste ju ha sett väldigt svensk ut :) haha...

jaja annars idag så har jag bara slöat. det är jäkla fint väder idag och jag är ledig! blir det bättre än så?
jo: idag när jocke kommer hem ska vi fara och titta på en ny bil. jag ska verkligen försöka pränta in BMW! i skallen på honom, men känner jag jocke så blire väl en Audi :) ska bli kul att kolla iaf!

jaja nu ska jag försöka komma igång med lite städning, ser förjävligt ut här hemma.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0