med färg i håret...

sitter jag och inväntar Idol :)

Fyfan för att färga håret själv säger jag bara, ingen dans på rosor. sen fick jocke hjälpa mig med baksidan. blekning stelnar ju så fort så de är lite besvärligt. men vad gör man? inte fan går jag till frissan och betalar 1000 spänn bara för att färga lite utväxt. synd att min f.d färgare har fått nya principer så han kan inte färga mitt hår anymore. jaja :)
ska klippa mig på torsdag kom jag på! blir nog att ta av en decimeter. sen vill jag nog ha tillbaka sneluggen :) fast den som lever får se. kanske frissan får fria händer (yeah right)?

sigge är så söt. balkongdörren hade blåst igen och varken jag eller jocke märkte att sigge var ute på balkongen. efter 10 minuter hörde jocke ett krafsande på dörren och där var sötungen som viftade på svansen och var SÅ glad för att få komma in :) gullgrisen!

jaja snart ska jag tvätta ut hejna.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0