halleluja

Jag och Sigge var hos veterinären i nästan 2 timmar idag. Det togs alla möjliga prover + röntgen. Proverna var bra, bara ett litet tecken på en infektion eller liknande + lite feber. Röntgenbilden såg också bra ut :) Men det var ju fortfarande fel på honom eftersom han var stel, nedstämd m.m. Hon trodde att han kunde behöva penicillin och smärtstillande, så hon gav honom 2 sprutor + att jag fick med mig ett recept på en 10-dagars antibiotikakur. Redan nu verkar Sigge piggare. Slutsatsen är då den att Sigge måste ha haft väldigt ont i kroppen troligen orsakat av infektion, därav stelheten och oviljan att gå i trappor osv. Men nu verkar han må bättre för han har börjat äta igen och har precis druckit för första gången idag :)
Lyckan är total! Mår Sigge bra, så gör jag det också...

att djur kan påverka en människa såhär mycket. fyfan då jag får egna barn säger jag bara, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0