another weekend has passed

vetefan om engelskan blev rätt där i rubriken, men jaja ni vet vad jag menar.
Helgen då.
I fredags jobbade jag till kl 12.00 sen hade vi "kickoff" med jobbet. Vi hängde på Iksu spa från 13.15 - 18.00. Först var det någon föreläsning om stress, sen fick vi prova på att dansa Afro power dance. Fan va kul det var alltså! helt sjukt rolig träning..efter det hade vi nå avslappningsövningar, jäkla härligt det med! sen hade dom hyrt hela spa avdelningen från 14.00-16.30. då fick man bubbla, träna, simma..ja vadsomhelst man ville :) själv slöade jag och drack cider och åt mörk choklad + frukt. niiice! när klockan var 16.30 bjöds det på GOD grillbuffe + vin. sakta men säkert närmade sig klockan 18.00 och jag var inte sugen på att dra hem. så jag och majvor drog till anette och drack godrinkar och lyssnade på dansband, haha. lovely! kring 21.00 började mina fötter bli alldeles för runda så då drog vi hem, fast det blev inte hem utan Jocke hängde hos grannen (Svedin) så då drog jag också dit. där spelade vi singstar och jag måste säga att jag mött min överman. jag brukar alltid vinna, men vi vann ungefär hälfen av gångerna var och poängen skiljde sig inte mkt.
kuuuuuuuuuuuul kväll!

igår vaknade jag upp med världens huvudvärk, konstigt?! ;) jag sov till klockan var 13 sen var det dags att kliva upp. jag och jocke skulle ju till Lögdeå och hänga. då vi kom dit käkade vi hemmagjord pizza. fyfan va gott det var, precis vad jag var sugen på. sen drog jocke, nicke och deras pappa iväg på en fisketur (såklart). jocke fiskade upp 2 stora öringar i 1-kilos klassen :) stolt som en tupp var han kan jag säga!

Idag vaknade vi tidigt. Käkade frukost och sen ville gubbarna iväg på en till fisketur. Denna gång följde jag och Sigge med. vi studsade omkring i skogen medan jocke, nicke och kalle plaskade runt i vattnet med deras vadarbyxor. vilken syn :) haha. ingen fiskelycka denna gång dock!
ni vi kom tillbaka käkade vi lite parisare och efter det for jocke och kalle iväg en till sväng och fiskade. jävla galningar :) jag och nicke ides inte följa med så vi drog till Häggströms modehus istället! guuud va mycket fint jag hittade där alltså. jag hade tänkt köpa en fejkpälsjacka men den var slut i min storlek ;/. istället hittade jag ett likadant skärp som jag tappade bort under årets pdol så jag blev lycklig as hell! mitt älskade skääärp.
jaja. efter en paltmiddag drog jag, jocke och sigge hem till umeå igen...

vi har nyss sett en usel film som heter Drag Me To Hell. haha...inte alls att rekommendera..

blev ett långt inlägg hejna.
nu ska jag lösa korsord, sen blir det en till film...om jag inte hinner somna innan dess.

hejs

Kommentarer
Postat av: Therese

bra och bra. För mig har den väl knappt börjat. Jag har väl smygstartar om man så säger. haha.. återstår att se hur det kommer att gå för mig.. menmen. måste i allafall pröva! Funderat nå mer uti tatueringen? Bokat tid? :) Nu har jag förhoppningsvis bara 1 gång kvar, sen är jag KLAR! :D

2009-09-14 @ 10:22:57
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0