Allstar

Var på det nya utestället igår :)
Jag och Viktor var hemma hos mig först, drack vin, snacka skit! Sen runt 23 drog vi mot stan!
Vi for på det nya stället Allstar, de gamla olles. Hade inte hunnit vara dit tidigare. Iaf så var det hur jävla kul som helst! Dansade som fan + träffade många personer jag känner som jag inte sett på länge! lyckad fredag!

Idag däremot, är jag mörare än mörast. Det brukar bli mkt alkohol när jag umgås me Viktor, haha!
Har nyss tryckt en halv pizza och blev slö igen. måste nog vila en stund till.

Ikväll blir det ännu mer party, denna gång me grannen Svedin. Först ska jag och jocke käka middag där klockan 18.00, sen ska vi gå över till oss och hänga. det blir trevligt, bara jag blir pigg nångång!
puh, de var rent ansträngande att skriva idag.
vilopaus nu.
hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0