vilken underbar kväll!

Jag har just tryckt i mig 5 polarmackor med mycket smör och korv, druckit en kopp kaffe så nu börjar man bli människa igen. Vilket jäääkla party det blev igår!! Var ju som sagt lite skeptisk till en början, men sen när vi kom dit, fick i oss mat och dryck så började man komma igång.
Förfesten hade vi hemma hos Ulrika. Vi samlades där halv 6, överraskade BrittMarie med ett födelsedagskollage, champagne och ett avslöjande att vi skulle fara och se Scotts. Hon blev rörd till tårar :) När klockan närmade sig halv 8 fick vi skjuts in till stan och gick in på Äpplet. Har aldrig varit där tidigare men de är ett bra ställe. Det första jag och Rosita gjorde när vi kom dit var att leta upp Scottsgrabbarna. som Rosita skrev på sin facebook idag: "Med Emmas skönhet och med min charm lyckades vi intala Scotts att Britt-Marie var en stjärna på sång! Med underbar stämma äntrade B-M scenen på Äpplet, greppade micken och tog oss med storm! "
Hon fick alltså sjunga en låt uppe på scen medan grabbarna från Scotts spelade på sina instrument. Låten hon sjöng var ju självklart För att du finns med Sonja Alden. Så undebart kul det var, hon älskar ju såntdär!

Resten av kvällen bestod av dans, trots mina highheels som jag tagit på mig för att slippa dansa. Men så blev det icket. Jag svängde mina lurviga och det var riktigt kul att bli uppbjuden. Lite gammeldags känsla över de hela :)
Sen drack jag och Rosita Tequela också...BAD idea! haha. fyfan de var inte nått litet glas med drycken, lätt en 10a. kanske därför jag vaknade idag 08.30 med alla kläder på + skor och sminket var kvar...+ världens huvudvärk. Så Viktor! jag följde din ordination med mycket dricka om man ska på stryrdans, ett säkert kort för att ha kul, vilket jag verkligen hade!! Har tittat igenom bilderna på min kamera och det enda jag kan säga är: herregud. några kort på mig och scottssångaren bland annat. han var gode snygg. otippat värre för att vara dansbandssångare... jaja.. nu ids jag inte skriva mer, lägger upp några bilder istället. fler kommer senare upp på pixbox!

hejs


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0