Svar

Li om shoppinglista för dagen::

Hej! Måste bara fråga vad du använder för hårfärg? =)
jätte snygg färg iaf =)



Svar: Hej Li! eftersom du inte skrev någon blogg eller så som jag kan svara på så skriver jag på min blogg istället. Tack så mkt för de första :) Sen så angående min hårfärg, har provat på allt...allt från billiga märken till frisörer för att få min hårfärg som jag vill. Idag färgar jag håret själv med H&Ms superbilliga blekning, den BÄSTA! Jag har i färgen längre än det står att man får ha i bruksanvisningen. Sen använder jag Silverschampo i 2-3 dagar efter jag färgat. Jag använder mig även av en inpackning/balsam från Redken som heter Blonde Glam Pure Pearl. Den är jättebra, som även "vitar" ner håret lite extra. KRAM  /Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0