ohh hanna goes kaxig...

hanna om ain´t it funny:
du får gärna kalla mig en stackars sate med dåligt självförtroende, jag vet mitt värde.
är det dock inte rätt absurt att störa sig på människor som skryter om sig själva när du själv hävdar dig genom att skriva att du älskar dig själv och ser gärna att andra bör slänga sig i väggen?

aint that funny? ;)


Mitt svar: herregud herregud herregud. har aldrig påstått att du är en stackars sate med dåligt självförtroende, bara att du fick ta åt dig om du själv ville..vilket du tydligen gjorde. så skyll inte på mig! annars om att jag älskar mig själv, vilket jag gör...fattar du bloggironi? du är säkert en sån där människa som stör dig på Kissie, Anna Anka osv. sluta bry dig så mycket om andra och börja tänka på ditt eget liv istället. är lite less på dig nu. att det ska behöva bli såhär varenda gång. jag tillägnar inte min blogg till dig...så STOP IT!

Nu tänker jag inte ägna en sekund till åt dig, så du kan skriva hur mycket du vill. jag lägger ner NU.

Kommentarer
Postat av: hanna

du tål uppenbarligen inte att någon ifrågasätter dina åsikter och går som vanligt till motattack där du vrider och vänder på allting till en väldigt bisarr nivå.

fortsätt provocera andra människor, det kommer man jätte långt på!



2009-10-30 @ 11:20:33
Postat av: Fia

Herregud! Det börjar bli fjantigt med er två! Emma, du snackar om att du inte bryr dig, men antagligen gör du det för annars skulle du inte skriva om hanna eller ta åt dig av hennes kommentarer. Och hanna, du måste sluta bry dig om emma och ta åt dig! Ni har ingen anledning att ens bry er om varann nu eller provocera varann! Varför inte bara sluta pika varann och gå vidare? Det ni håller på med är på högstadienivå, skärp er!

2009-10-30 @ 12:02:03
URL: http://sofiaakerlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker att ni båda verkar vara lika goda kålsupare när det kommer till att både ge och ta ris. Be the bigger person and just walk away? :)

2009-10-30 @ 12:18:19
Postat av: hanna

jag lägger ner det här från och med idag. hädanefter är jag vuxen. tack och hej!

2009-10-30 @ 12:29:49
Postat av: sofia

hahaha

2009-10-31 @ 12:10:24
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0