good morning

är nyvaken och lite slö. min förkylning och mitt vänsteröga blir bara värre. det rinner typ var ur det och är illrött på ögonvitan...en ögoninflammation på G? usch.

gårdagen var mycket trevlig! svedin och veronika bjöd på en jättegod gryta tillsammans med ungsstekta grönsaker/potatis. Mmmm va gott det var :) sen blev det lite party + idol. nicke kom förbi där också. det blev dock ingen utgång för klockan hade hunnit bli för mycket, men lika trevligt hade vi ändå. ganska skönt med endast hemmafest!

idag blir det nog lugna gatan. känner att jag behöver en kväll då jag gör absolut ingenting! ska ju på dop imorrn också kl 13 så då gäller det att vara fin och fräsch.

jaja nu blir det kaffe och kanelbullar till frukost! Mmmm :)

hörs sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0