finally!

ÄNTLIGEN! som Gert Fylking brukar ropa när Nobelpriset delas ut..
ÄNTLIGEN har jag gjort bort jobbarhelgen från helvetet! Jobbar bara 7-14 imorrn sen är jag ledig i 6 undebara dagar! Det tragiska är att jag redan har planerat vad jag ska göra till helgen. Det blir Harrys på fredag sen Coverlub på lördag! Längtar redan :)
Däremot blir det inget pite i veckan, ids liksom inte fara dit. det får bli i november eller december istället. tyvärr..
och NU vill jag att jocke och sigge ska komma hem från Lögdeå. Har fan sovit 4 nätter utan dom, inatt 5 nätter, vilket är ett rekord. Jag har haft jäkla svårt att somna på kvällarna..ingen jag kan slå till för att han snarkar och inga suckningar, smackandes med munnen eller förflyttningar från Sigge. Istället har det varit ren tystnad, I dont like! Brukar annars somna bra när jag är själv...men nja...konstigt.

ikväll ska jag nog röja upp lite här i läggan. ser lite bedrövligt ut i sovrummet. när jag städar så förflyttar sig alla saker på nått konstigt vis in dit för att "tas hand om sen". men de blir aldrig nått sen...så nu jäklarns ska jag se om jag kan göra en drajv där inne...

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0