Dop

Idag har man varit på dop i Svedjan. Jäkla fint ställe dedär :) Allt GUD och JESUS tjaffs i kyrkan, always makes me sick! men annars var det riktigt fint dop. dom är ju alltid så gulliga när det kommer vatten på huvvet osv! söt Neo!
Efteråt var det fika och paketöppning i en samlingslokal. Det blev smörgåstårta! Jag åt säkert för 5 personer. MEN det är ju så jävla gott! Jag som är laktosintolerant fick ju en egen tårta, och den mina vänner, var det godaste jag ätit i mitt liv! Det fanns såklart andra tårtor + kakor också som var lika gott. självklart proppade man i sig en hel del av det också...så efteråt hamnade man i nån sorts koma. hahaha..

efter dopet åkte vi hem igen. både jag, jocke och sigge somnade en stund tills sigge bestämt sig för att han ville ut. då for vi på vårat specialställe i baggböle så han fick springa av sig ordentligt.
sen har vi inte gjort så många knop. ska strax se en film och käka upp mitt godis. för imorrn börjar mitt sundare liv! oh yeah..

hejs


Neo, Madde & Jon


p.s detta inlägg innehåller förbannat dålig svenska och meningsuppbyggnad. jag hade för en stund sen skrivit klart ett jättelångt inlägg som såg bra ut, men såklart råkade jag radera det. så nu skrev jag bara en liten sammanfattning. blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0