söndag

Åhhhh vad jag är mätt! Har just käkat middag som bestod av MIN potatisgratäng och jocke gjorde helstekt rostbiff i ugnen och en god sås till det. det var så himla gott och jag har käkat så jag håller på avlida :)
nu ska man väl lägga sig i soffan och slöa, se nån film...

Tidigare idag var Egon förbi med Sigge. Skönt att ha de lilla barnet hemma igen :)

Annars i helgen så har det varit lugnt. om man ränkar bort fredagen då förstås ;) haha...fullt ös medvetslös!
Igår var vi bara hemma, for och handlade en sväng på Ica Maxi på kvällen. Fan va skönt de är att handla på en lördagskväll...de är nästan inte en enda käft inne på affären! skönt!

jaja är så less på bloggen idag så jag ids inte skriva mer.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0