jag längtar

tills på fredag! ska ha personalfest då med mitt plan, plan 3 alltså :) ska bli jäkla skoj! vi ska vara hemma hos anette och käka plankstek + dricka rödvin ! anette brukar ju ha dendär berömda dunken också så man brukar inte vara nykter när man kommer hem :) haha. jaja vi får se hur det går!
lördagen blir lugnare TROR jag. kommer kännas lite konstigt att inte gå på Cover, men den som lever får se! blir iaf en sväng till Lögdeå på förmiddagen. det blir nog lite shopping på Häggströms isf :)

jaja nu är jag så jävla trött att jag tror jag dör. blir nog läggdags redan NU!
känner inte av vaccinsprutan nått heller, ÄN. har inte ont i armen eller tecken på flunschan...

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0