coola pites topp 3

1. Skaffa barn
I pite där skaffar alla barn, inget konstigt med detta. Men det som är så coolt är att det bildas mammagäng ala high school! Är man inte tillräckligt cool då får man inte vara med i detta gäng. Man ska heller inte prata med dom som inte har barn eller är i samma gäng som en själv. Tufft!

2. Desperate Housewives imagen
I pite där är alla jättevuxna. Oavsett ålder nästan. Flyttar man ihop eller skaffar hus så slutar man ha roligt. Istället består vardagen av att baka bullar, lösa korsord, laga mat, städa, renovera osv. Dethär med att gå ut och roa sig med sina kompisar, det är SÅ år 2000. Helst ska man sitta hemma och vänta på sin pojkvän när han är på jobbet. Då han kommer hem ska en GOD hemlagad middag stå på bordet.  

3. Vi som lever på A-kassa
Jag klankar inte alls ner på arbetslösa pga den hårda arbetsmarkanden. Men det som är så fashinerande är att man ändå, trots låg inkomst, kan köpa hus, stuga, båt, bil, hund, pool osv. För att inte tala om all renovering. Shit alltså...Jag är imponerad! give me give me...

 


Kommentarer
Postat av: =)

fin blogg du har :)

följ mig på bloglovin så gör jag detsamma :)

kram!

2009-11-21 @ 14:53:50
URL: http://otbs.blogg.se/
Postat av: Caroline - this is why I'm hot ;)

Besök gärna min blogg :)

2009-11-21 @ 14:58:32
URL: http://wannabethem.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har skrivit ett inlägg ''Vår hektiska värld'', där jag har skrivit ner några punkter om hur vår värld ser ut nu. Gå gärna in på bloggen o läs inlägget och säg vad du tycker. Jag vill gärna höra allas åsikter om det :).



Tack om du tittar in och lämnar din åskit!

2009-11-21 @ 15:03:34
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-21 @ 15:09:49
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Daniel

"2. Desperate Housewives imagen

I pite där är alla jättevuxna. Oavsett ålder nästan. Flyttar man ihop eller skaffar hus så slutar man ha roligt. Istället består vardagen av att baka bullar, lösa korsord, laga mat, städa, renovera osv. Dethär med att gå ut och roa sig med sina kompisar, det är SÅ år 2000. Helst ska man sitta hemma och vänta på sin pojkvän när han är på jobbet. Då han kommer hem ska en GOD hemlagad middag stå på bordet. "



Jag har hört talas om sådana tjejer men dom brukar sällan väga under 80 kilo.

Är det likadant i Piteå eller ser dom dessutom UT som brudarna i "desperate" ?



:)

2009-11-21 @ 15:46:28
Postat av: sofia

sarkasm? eller vill du verkligen också ha det? :S

2009-11-21 @ 18:04:35
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: Anonym

sarkasm ;) + det senaste piteskvallret jag fått höra!

2009-11-21 @ 18:40:24
Postat av: Anonym

/Gulan

2009-11-21 @ 18:40:45
Postat av: Malin & Liam

haha,jag håller med:)superkul att vi hann träffas hoppas vi ses snart igen,nu är det väl min tur tt komma till dig:)puss

2009-11-22 @ 12:33:13
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0