Tjenare!

jahapp då var det dags för mig att skriva några rader. har inte "idats" tidigare.
så vad har hänt på senaste/i helgen då? inte mycket kan jag säga...
det började med att min rygg pajade i torsdags på jobbet. gjorde ett fellyft mitt i all stress och det knakade och brakade i min rygg. sen hade jag svårt att röra mig ordentligt. ska påpekas att jag haft problem med ryggen tidigare...senare på kvällen, det var ju valborg då, hade vi tänkt att ha fest här...hade bjudit in en massa människor, men festen fick flytta hem till Schiller istället och jag fick vara här hemma själv. men en OND rygg. jävla less jag var då... var rätt så partysugen. har inte festat på flera år på valborg, brukar alltid jobba på sånna helger, men inte denna gång och vad HÄNDER...! jaja..
blev en lugn kväll med godis och ansiktsmask..inte helt fel det heller!



iaf så blev det ju fredag,  en härlig dag. ..soligt och fint ute..jag gjorde inte många knop. satt på balkongen och fick lite färg ;) sen kom schiller och tina förbi en stund och sen for vi till dom och såg en film och drack lite vin. Jävlar vad bra filmen Twilight var alltså! 5 plus av 5 möjliga!



lördagen bestod av shopping. jag var verkligen på shoppinghumör! det blev 3 par skor, ett par solbrillor(dyrfan), en Clean parfym men lukten "showerfresh" och en bodybutter från body shop! hade däremot velat hitta nån ny klänning åså till på lördag men jag får fara på stan på tisdag igen. ska ju köpa min UNDERBARA Ed Hardy hood tröja på The Store :) en sådan skönhet som den tröjan är det länge sen jag skådat..MMmmmm :)


och idag har jag jobbat, har precis kommit hem!
nu blir det tacos och kanske någon film!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Usch då med ryggen :S Hoppas du tar dig till vc så att du får hjälp!! ;)

Jaa Twilight är underbar!!! Me love. Ett tips, läs böckerna, sååå bra! På engelska såklart ;) PUSS

2009-05-05 @ 17:43:14
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0