helo

jahapp då ska man hem imorrn på morgonen, känns lite trist ändå att pitebesöket blev så kort. man vill hinna meeer. har inte ens hunnit vara på Dollarstore...hehe..
men dagen har varit uuuunderbar!
Jag har hunnit:
- Färga utväxten
- Handlat
- Gjort världens snyggaste födelsedagstårta med Sanna
- Sjungit några sånger med Thea
- Lagat världens godaste middag (fläskfile i ädelostsås)
- Ätit tårta och massa annat slisk till efterrätt.
- Träffat brorsans nya flickvän
- Surrat på med min kära familj
- Varit hos Risberg i ca 3 h och skvallrat ;)
- Kvällspromenaden med Sigge är avklarad.

NU är jag tröttare än tröttast! Ska sova eftersom jag ska upp såpass tidigt imorrn. ska försöka hinna till brännbollen kl 13.30. måste ju se min jocke och hans lag i gaypolisuniform ;) inget man vill missa!
I helgen jobbar jag 07.00 - 12.45 på lördag och 14.30 - 19.30 på söndag. ganska lindrigt! PARTY blir det på lördag :)

jaja...

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0