gårdagen

Jag och Jocke är ju sugen på att köpa stuga, så igår snurrade vi runt här i Umeå för att hitta det perfekta stället. Än så länge är det Täfteå som leder ligan :) men iaf så igår, var vi ut mot Norrmjöle. men istället för en stugletartur var det som att vara på Zoo eller nånting. vi såg rådjur och skogens konung, en älg! på ganska nära håll som var vid vattnet. så jäkla mäktiga djur alltså..tur man hade moben så man kunde fota, kände mig som en tysk!




Sen drog vi ut till Bettnesand, Umeås "Pite havsbad". Så jäkla fint de var vid havet. Jag längtar till sommaren då man får ligga och steka på stranden...



Annars igår så gjorde vi sushi. Elle Jocke gjorde väl de mesta, menhan börjar bli riktigt duktig på det nu. GUD va gott det var. jag åt säkert tio bitar. och det blev över massor till idag så jag ska strax äta en goood lunch! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0