Pite, dop, 5-årskalas och djävulens verk...

Sammanfattar min helg :)

Haha fyfan vad roligt jag har haft! Numera älskar jag att fara hem till Pite. det var länge sen jag kände så! Känner att allt har fallit på plats det senaste året...Lycka!

Iaf så...Vi hade tänkt dra till pite i torsdags men jag åkte på världens förkylning så det blev fredag på dagen istället, efter vi shoppat presenter och käkat lunchbuffe (världens godaste) på Shanghai. En jäkla bra grej som min favoritrestaurang har börjat med är EFTERRÄTT. Man fick alltså friterade banan och glass (många sorter att välja bland) till kaffet. förr fick man bara en liten kaka men nu har dom avancerat :) kalaset går bara på 75 spänn så stick dit om ni ska käka lunch!!!

jaja nu vare ju pite jag skulle skriva om..
Vi kom fram till pite kl 15.00 på fredagen. Jag och Jocke satt och surrade med mam and dad till kl 17.00 sen drog jag iväg till Tuss. Jocke fick stanna hemma för de var bara chicks, jag carro och tuss då. Vi åt gomiddag,  grillade fläskfile med tillbehör och drack godrinkar som Tuss snörde ihop, gin och sex on the beach ;) Frida kom förbi en sväng också lite senare men stannade bara en stund. Var kul att träffa henne :) Sen körde jag, carro och tuss Singstar! Vi försökte överrösta "djävulens verk", "combajamusiken?"...haha fan va sjukt! Vågar inte skriva mer om dedär men jag kan säga att efter vårat mission kom vi fram till ett och annat....

Lördagen blev lite lugnare. Dop kl 14.00 i stadskyrkan. Risbergs lille Eric döptes... Jag har en lite soft spot för dop så jag fick hålla mig från tårar :) hehe..sen blev det fika och allt sånt på Annelundsgården. Länge sen man var på annelundsgården. sist jag var där var väl när jag var med i småstjärnorna, Lilli och sussie...yeah...
Efter detta blev det bus med Sanna och Thea samt gomiddag hemma. Sen på kvällen var vi hemma på månskensgatan 10. Min moster var på besök och skulle även sova över, så alla vi drog en myskväll med godis och melodifestivalen!

Söndag blev det lite Dollarstoreshopping och kalas i Hemmingsmark. Min systerdotter fyller 5 år den 22 mars så då firade jag henne i förväg. Petra hade lagat världens godaste middag och sen blev det fika. Mmmm :) Jag och sanna klädde även ut oss till prinsessor men det är en annan historia..haha...
På kvällen drog jag förbi Tuss en sväng till. Larsson med Liam och Carro var också där :) Skulle bara vara en snabbsväng men det blev nog 2 timmar med surr och gino som Tuss gjort. Mkt trevligt!
MÄTT och sockerchockad drog jag hem till Jocke som blivit sjuk han också...
Vi såg klart Valkyria sen blev det Gonatt.

Tack för världens bästa helg brudar!!

Lite bilder:
(Fler bilder kommer sen på www.gulan.pixbox.se)



Min moster Lena & lilla Thea


Grillning


Singstar


Dop


Söta Sanna med sina presenter från mig


Malin och Liam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Alltid lika roligt då du komemr hem. Man får sig ett och annat gott skratt, det kan jag lova :)

2009-03-16 @ 21:45:46
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förresten, om du ska lägga upp bilder på din pixbox. Så ta inte med dom bilderna då jag ser ut som en tjocksmock då vi sjöng singstar. haha :)

2009-03-16 @ 21:46:43
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ne det hade vi absolut inte. haha. På den bilden du har här ser jag för fan höggravid ut. Svänge väl för mycket på mina lurviga så skjortan levde sitt eget liv. haha :)

2009-03-16 @ 22:25:11
URL: http://tohlund.blogg.se/
Postat av: Jonna

jaadu denna gång såg man er inte alls, inte ens på dollar :P Hoppas ni hade det trevligt! Verkade då så iaf :) Kraamr!

2009-03-16 @ 23:38:36
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Stinko

Lilli och sussie... Dom gamla godingarna. Tänkte faktiskt tillbaka på ögonblicket då vi stod på scenen i skinnjackor när jag såg dom på melodifestivalen. Grymt! haha

2009-03-18 @ 14:13:21
URL: http://stinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0