Packning på g

Håller på att packa lite inför Stockholm imorrn. Det är mkt man måste ha med sig, ska ju trots allt vara där till på söndag. Var på Rusta idag och köpte en större resväska. Min lilla kabinresväska som jag haft tidigare rymmer ju ingenting...
Efter rusta så drog jag och jocke till Great Eastern och käkade middagsbuffe. Självklart bestod den av kina och thaimat! Vääldigt gott var det :) Mmm...så nu är jag mätt och på bra humör! Det var jag inte tidigare idag efter vi hade haft apt på jobbet. Som skyddsombud får man ta en hel del mothugg men det är bara roligt. fast visst kan de reta upp en :) speciellt en person är bra på att trycka på mina knappar. jaja. nu slipper jag dedär stället i 4 dagar så de känns skönt!
Imorrn ska jag se Volbeat...naaajs! Har nästan inte pratat så mkt om dom de senaste dagarna pga att dom står i skuggan av Metallica....men nu är jag taggad!

jaja ska fortsätta packa nu. skriver mer sen.

en video från Örebro när jag var bakom kameran:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0