fredag

Jahapp då har man kommit hem från ännu en dag på jobbet. Jag jobbar hela helgen =/ synd...jag som är grymt PARTY-sugen! Ojoj...skulle vilja samla ihop lite chicks och dra på Coverclub...MEN det får tyvär vänta till på lördag nästa vecka istället... är nämligen en "hemlig" fest på gång. mer kan jag inte säga eftersom jag vet inte om personen i fråga läser min blogg! jaja... synd vare då att jag jobbar i helgen annars hade vi kunnat hitta på något today Elin!

hmm...ikväll blir det bara att slöa framför tvn...Jocke jobbar ikväll så jag blir ensam...skönt ändå, gillar mitt eget sällskap!

jaja nu ska jag göra en sallad...jocke håller på med fläskfilen. GOTT!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0