Umeå

Jahapp då var man hemma i Umeå igen :) har haft skitkul i pite! Dock blev det ingen tripp till mina favoritställen Hemlunda och Gläntan, det har ju varit sjukt dåligt väder..
Ikeatrippen var ju iaf KUNG. Vi skulle ju bara till Haparanda och Finland, men de hela slutade med en spontantripp till Svanstein + mammas barndomshem i Rantajärvi. Där hälsade vi på i mormors gamla hus där min morbror bor nowdays :) vi satt och pratade en stund och sen for jag och jocke och fiskade. vi fiskade i 2 timmar!! fick ingen fisk dock men en kilosöring retade oss hela tiden... när klockan närmade sig 21.30 så var det dags att fara hemåt. vi hade ju trots allt 25 mil att köra!

Idag har jag bara tagit de lungt med lite shopping. Det blev en klänning, t-shirt och en datamus...

jaja nu ska jag sitta i solen en stund. får passa på nu när den ändå tittar fram :)
förresten! nu har jag laddat upp bilder på www.gulan.pixbox.se Check it out!

hejs


Kukkolaforsen






Svansteins kyrka där jag döptes + kyrkogård


Rantajärvi


Mormors gamla hus




Jocke gör det han älskar mest av allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0