torsdagen avklarad

sitter i pite just nu och har just käkat frukost :)
pdol har ju börjat och igår vart det utgång. först var det inte tänkt att det skulle bli party utan vi hade bara tänkt vara lugna, men icket. drog ju till joel som vanligt denna helg och där var det ferre. lena och jossan med fler var där också så det var skitkul att träffa dom :) när klockan närmade sig 23.00 drog vi till stan och såg på DLK. jäkla coolt att dom håller på fortfarande. nostalgi! blev dock besviken att dom inte spelade skattefria dunken, men egon och hockeyfrilla spelade dom så man fick vara nöjd. sen drog jag och jocke hem, gående efter pites gator med en kopp nudlar+kyckling att äta. underbart! var väl hemma kl 01.30.
 
träffade tuss, carro och micke igår också :) for ju förbi en sväng där INNAN vi drog till joel. annars brukar jag först fara till lena, sen till joel och sen till tuss. men eftersom tuss dissar pdol detta år så fick vi ändra lite på traditionerna :)
vi diskuterade lite tatueringar. jag ska ju göra en tatoo på underarmen så jag behövde lite tips.

jaja nu ska jag och jocke slöa framför en film.

LÖNING IDAG!! JAG ÄR RIK!!!

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0