sorry people

blev inget pite för mig idag. blir imorrn istället! hörde rykten om att de berömda regnet hade dragit sig dit så jag passade på att stanna här i umeå en dag till :) hemmakär som man är! umeå känns faktiskt mer hemma än pite tyvär. ¨
hmm dagen har varit lugn. vaknade, drog världens längsta promenad med sigge och jocke förbi forsen i baggböle. skönt. efter det drog vi en sväng på d&d och jag shoppade ett par leggings från numph och ett annat par från vila. så nu jäklarns har jag tights och leggings så det räcker och blir över. köpte ju 4 par sist i övik också, hehe. sen drog vi på godishuset och samtidigt som jag var där skulle jocke in på djuraffärn för att köpa en pumpgrej till akvariet, men istället så köpte han fiskar! gaaah! vi som skulle vänta ett tag tills efter allt farande och flängande i sommar men det blev idag istället :) riktigt kul faktiskt! vi köpte faktiskt några guppys, haha. men de är bara som test för att se om dom överlever. så nu äre fullt liv i vårat fina akvarium :)

jaja nu blire promenix me barni.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0