pite

imorrn bär det av to my hometown :) ska bli kul att träffa alla. dock är jag inte helpeppad på pdol. känns som man börjat bli less. däremot så har vi ju helhelgsbiljetter så det är lika bra att fara...
måste lämna ifrån mig sigge imorrn också...blä. *^ÅPI(YTS(#¤%&/()=

idag har jag inte gjort nånting. har ingen lust till nått heller. har bara legat och sett världens bästa serie: brothers & sisters. tydligen har det varit bra väder i pite idag, men här i umeå regnar det som vanligt.

jaja suck...

hejs


och förresten, som svar på din :) (smiley) så kan jag bara säga: kul du tar folks känslor på allvar.

Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Jag ser också brothers and sisters :) Jävlat bäst!

2009-07-20 @ 20:44:24
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0