long time

jahapp...äntligen har man en ledig dag som är blåsig och trist. då kan man sitta vid datorn och blogga lite :)
vad har hänt sen sist då?
ja i helgen så var jag i Lögdeå och var på två "kalas". på lördagen firade vi Jockes pappa som fyllde 59 och på söndagen firade vi Jockes systerdotter Lina som fyllde 18. riktigt trevligt var det och de bjöds på god mat :)
Sigge var ju självklart med och blev festens mittpunkt. han kan verkligen dra åt sig uppmärksamheten just like his mami ;) "Korven" som Sigge fick i present blev en riktig HIT. tog en massa bilder på  det!
hmm...jag provade även att fiska lite då vi drog en sväng till Rundvik. jag har inte sommarfiskat på säkert 15 år..så det var riktigt kul :) dock drog jag bara upp sjögräs och träffade en ö när jag kastade...men whatever :)

i måndags kom egge förbi och hängde hos oss en stund. vi beställde mat från Shanghai, snackade, spelade Lips med mera. det var också riktigt trevligt! ännu trevligare var att jag spöade honom i sång. moahaa...

annars händer väl inte så mkt...har jobbat som en tok och har 5 arbetspass kvar innan jag får semester! känns grymt skönt.. ikväll blir det att fara med partypinglorna på Bishops och käka och ta ett glas rött och fira att det snart är semester. det ska bli trevligt!

igår träffade jag en gammal kompis Bjön på ICA hedlunda. var säkert 1 år sen jag såg honom sist! han kläcker ut sig: "guuuuud Emma vad du har blivit smal"...Och detta kan jag säga...det gjorde min dag :) haha I LOVE GAY PEOPLE!

jaja nu ska jag slöa lite och njuta av min lediga dag.

hejs...


Jag och korven


Sigge och den berömda korven


Mat på Jockes föräldrars altan


Jocke och Nicke i deras favoritmiljö


Jag fishing. (Egon älskade den beiga fleecejackan jag hade på mig)


Jockes systers stuga


Sigge och korven igen


Sigge älskar att bada


Moi med snusläpp


Egon äter på Sigges ben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0